Listopad, 2011

Kopalina nocą

Wtorek, 29 listopada 2011 · dodano: 01.12.2011 | Komentarze 0

Kppalina to takie wzgórze, z którego widać Strzyżów i Rzeszów. Standardowo wyruszyliśmy o 19 z mariny, standardowo przez Gorchowiczną. Temperatura odczuwalana przy zjeździe asfaltem do Czudca odebrała nam trochę zapału i po tym wybraliśmy wariant trasy bardziej asfaltowy. Na samej górze bardzo wiało i było mroźno. Przednia przerzutka z nieznanych powodów zaczęła odmawiać posłuszeństwa. Powrót z wiatrem, najkrótszą drogą. To moja jak dotąd najdłuższa nocna jazda w tym sezonie, bardzo udany wypad.

Nocna jazda z Pawłem i Piotrkeim

Czwartek, 24 listopada 2011 · dodano: 26.11.2011 | Komentarze 0

Nocna jazda z Piotrkiem i Pawłem. Najpierw szaleliśmy nad Wisłokiem, potem podjechalismy Grochowiczną po raz nty w tym roku, zgubiliśmy sie w lesie, było naprawdę smiesznie :). Więcej szczegółów u Pawła na blogu.

h km/h:

Wielki Las nocą

Wtorek, 22 listopada 2011 · dodano: 28.11.2011 | Komentarze 0

Nie ma to jak dobra jazda po ciężkim dniu w pracy. O 19 wraz z Kundello iDakiem ruszyliśmy z Al. Witosa. Przez Słoneczny Stok, Kielanówkę dojechaliśmy do Bzianki, skąd szutrami pomykaliśmy na Trzcianę. Potem zjazd do Nockowej (szybko i zimno!) i asfaltem przez Wolę Zgłobenską na Wielki Las. Powrót przez Przedmieście Czudeckie, Niechobrz, Mogielnicę, Boguchwałę. Foty

Big boys, big bikes, big dzwonaaaas

Sobota, 19 listopada 2011 · dodano: 29.11.2011 | Komentarze 1

Ruszyliśmy o 9 spod sceny na Olszynkach. Tempo narzucali Piotrek i Paweł więc ja obstawiałem tyły. Ruszylismy na Matysówkę, potem na Chmielnik i Magdalenkę, stamtąd kawałek trasą Skandii z naprawdę fajnym zjazdem gdzieś między Malawą a Cierpiszem (?). Odnośnie tytułu (fota od Pawła:

Sobotni objazd fragmentu trasy rzeszowskiej Skandii © kundello

Wilcze, drugi raz w tym roku

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 28.11.2011 | Komentarze 0

Wycieczka odbyła się jakiś czas temu, na szczęście mogę odtworzyć jej przebieg korzystając z bloga Pawła. Ruszyliśmy spod sceny na Olszynkach, zaczęło się nie najlepiej - tarcza mojego tylniego hamulca zaczęła niemiłosiernie obcierać o zacisk, im dalej tym gorzej, na szczęście z pomocą pośpieszył Paweł i od Przylasku mogłem już spokojnie jechać. No może nie tak spokojnie - ekipa tego dnia była naprawdę mocna i musiałem naprawdę starać się, żeby mi nie znikali za horyzontem, dzięki, że czekaliście na podjazdach Panowie :). Poza moimi kłopotami z zaciskiem, przydarzył się nam także kapeć i zerwanie linki w przerzutce jednego z rowerów - sporo jak na 1 wyjazd. Na koniec jeszcze z Pawełem postanowiliśmy zdobyć Grochowiczną - co już było lekko ponad moje siły ale jakoś dałem radę. Mimo przygód wyjazd był naprawdę udany, uświadomił mi jak wiele pracy nad wydolnością jeszcze mnie czeka :).

h km/h:

Nocna jazda, Niechobrz, Grochowiczna, Lutoryż

Środa, 2 listopada 2011 · dodano: 28.11.2011 | Komentarze 0

Kolejna wyprawa odtworzona w oparciu o blogi towarzyszy. Zdjęcia.