Bomba, petarda, katapulta

Czwartek, 5 września 2013 · dodano: 05.09.2013 | Komentarze 1

Ostatnio jakoś nie mam zajawki na jazdę. Nie wiem czy to z powodu ostatnich strat w sprzęcie czy wyciąłem może w tym sezonie o jedną glebę za dużo ale brak mi już energii jaką miałem na wiosnę. Przeczuwam, że przedawkowałem Stravę i zaniedbałem turystykę. Takie jazdy jak Beskid czy ostatnia wycieczka do Leżajska sprawiają mi frajdę ale po okolicy toczę się jakoś smętnie.
Musiałem wymienić tylny hamulec bo w stary Hayes po 12000 km złapał 2cm luz pionowy na klamce i do tego zaczął brzydko popuszczać z zacisku. Najtańsza tarcza 160mm Shimano przeznaczona do klocków żywicznych również szału nie robiła. Wybór padł na Avid Code R + tarcza 180mm, hamulce jak by nie było do frirajdu. Dziś po skróceniu przewodu w Rebike wybrałem się na krótkie testy na Słocinie i jestem bardzo zadowolony. Nawet niedotarty i na żywicznych klockach, ten hampel to prawdziwy rzeźnik, można nim orać skały i ścinać drzewa. Moc czterech tłoczków, modulacja i ergonomia klamki sprawiają, że stare Hujesy zdają się być wystruganym z patyka mizernym g*wnem. Żałuję, że nie wymieniłem od razu przedniego, w sumie to nawet żałuję, że nie zrobiłem tego jakiś rok temu.
Tymczasem w DH, Minaar obronił mistrzostwo świata chociaż zjazd kończył na flaku, Gee poza pierwszą piątką, a Hill, Smith, Gwin, Hart bardzo daleko po glebach. Mick Hannah pokazał, że jest życie poza GT ;) i zdobył wicemistrzostwo. Ciekawe zawody.