Największa, marketingowa ściema

Poniedziałek, 14 października 2013 · dodano: 14.10.2013 | Komentarze 3

Tak, według fejsbukowego profilu mtb.pl, bliżej nieokreśleni 'niektórzy' nazywają RedBull Rampage. Oglądając niedzielne zawody zastanawiałem się o co im kutfa chodzi :). Cały dzień byłem w podróży, wróciłem zmęczony i myślałem, że nie wytrzymam do końca transmisji ale jak zobaczyłem backflip Cama Zincka na Oakley to zbierałem szczękę z podłogi i cała senność minęła. Potem jeszcze McGarry dołożył do pieca robiąc flipa nad Canyon Gapem. Sporo się działo - przejazdy Lacondeguya, T. McCaula, Agassiza ... długo by wymieniać. Wygrał Kyle Strait (na GT hehe) zostając pierwszym zawodnikiem w historii, który zwyciężał te zawody 2 krotnie. Suicide No-Hander który zrobił na Oakley-u był zdecydowanie mniej efektowny niż wspomniane backflipy ale w rempejdżu ocenia się cały zjazd a nie tylko jeden trik. Mimo wszystko to dla mnie Zink jest mega kozakiem serii i ma najwięcej spektakularnych akcji na koncie (360 z 2010, czy chociażby niezbyt udany przelot nad Canoyon Gapem w 2012). Samo widowisko o wiele lepsze niż rok temu - jestem fanem.

A ja sobie przejechałem dziś parę km. Jakoś nie mam motywacji jeździć po nocy samemu i burzyć spokoju 'przyszłych małżeństw' braszkujących w samochodach zaparkowanych po krzakach.