69 Baza - ostatnie (s)tarcie

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 28.12.2013 | Komentarze 5

Przyjemnie ciepło, chociaż podjazd pod Krzyż Milenijny przy bardzo mocnym wietrze w ryj. Jakoś lekko mi się dziś jechało, nie 'przytykało' mnie tak na podjazdach, pewnie dlatego, że jest tak ciepło (bo przecież nie przez alko wypity przez święta). Wracając przez Budziwój minąłem się z takim, jednym, znajomym koksem ale był zbyt zajęty treningiem, żeby zwrócić uwagę na takiego janusza bez kasku jak ja :).

| 12:44 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Właśnie wróciłem ;/. Jutro nie dam rady ale jak coś to we wtorek, koło 10, na jakąś krótką pętelkę po Słocinie, max 30km bym się pisał.
| 10:04 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Może cos jeszcze pośmigamy w tym roku?:)
| 22:16 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj Ja nie bardzo wiem o co chodzi z tą bazą (nie kumam bazy) ale pozazdrościłem Michałowi tytułów wpisów ;)
| 22:15 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj No proszę... same koksy na tym BS :D
Jeden robi bazę, drugi też, jeszcze dwie i można grać w bejsbola :P
Mic
| 17:17 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj a tak:D miałem pod wiatr więc wiesz- hr-max, a na liczniku tylko 25 :D