h km/h:

MTB dzieło

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 2

Co prawda nie jeździłem dziś rowerem bo muszę mieć sporo siły na wieczór (pozdrawiam swoją wątrobę) lecz skoro wypada dziś koniec roku to pasowało by coś napisać w ramach podsumowania. No więc ... BYŁO ZAJEBIŚCIE. I w sumie na tym mógł bym poprzestać ale brakuje mi pisania głupot na blogu więc lekko to rozwinę. No więc patrząc na mój bajkstatsowy baton można wyciągnąć następujące wnioski:
* przejechałem w tym roku 4512 km, czyli aż 1226 km mniej niż w 2012 - miazga ze mnie, nawet nie wiem jak to skomentować :)
* odbyłem 108 wycieczek czyli o 12 mniej niż w 2012
* w każdym miesiącu 2013 roku, przejechałem mniej kilometrów niż w odpowiadającym mu miesiącu 2012
* moja prędkość średnia wzrosła z 16.8 km/h do 16.9 km/h !!!!! Regularne branie EPO w końcu przyniosło skutek !!!! ;) Dzięki Lens
* nienawidzę zimy! (bo mniej jeżdżę)
To tyle jeśli chodzi o suchą statystykę. Gdyby patrzeć tylko na liczby to można by pomyśleć, że to był dużo słabszy rok - ale było dokładnie odwrotnie. Przejechałem może ilościowo mniej kilometrów ale za to więcej było tzw. konkretu, czyli godnych zapamiętania wycieczek.
Jako, że po kilku latach czytania o Stravie zacząłem w końcu jej używać, to jeszcze jedną rzeczą chciałbym się podzielić. Otóż dzięki Stravie każdy rowerzysta może malować obrazy. Tak, każdy z nas może być artystą hehe, bo skoro artystą może nazywać się koleś, który maluje obrazy prąciem (link 18+, ostrzegam! ;), to czemu sztuką nie można by nazwać czegoś takiego:

Jest to tak zwany heatmap - czy rozrysowane na mapie wszystkie aktywności trakowane na Stravie z zadanego okresu czasu. Także jak widać - moim płótnem Podkarpacie, moim pędzlem Kenda Nevegale :). Dodam jeszcze, że aby wygenerować sobie coś takiego nie trzeba płacić za Strava-premium, gość napisał takie narzędzie i udostępnia je za darmo pod tym adresem . Oby 2014 był jeszcze lepszy.