Serwery będą płonąć

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 3

Wczoraj stałem się właścicielem kamerki CamOne Inifnity - niemieckiego konkurenta Gopro 2, który jest tańszy o połowę. Kamerka jest mniejsza od Hero2 i praktycznie wszystkie systemy uchwytów ma 'zerżnięte' od Gopro - łącznie z rewelacyjnym mocowaniem na klatę. Ciekawy sprzęt, na razie bawię się nią i poznaję możliwości ale wkrótce zacznę umieszczać swoje filmowe mtb-nieogary to serwery jutiuba zapłoną! :) Nie będę tachał tego na każdą wycieczkę, bo jednak wolę jeździć niż udawać reżysera ale może parę biednych ujęć się nakręci. Cokolwiek bym z tym sprzętem nie zrobił i tak nie będzie to tak dobre jak to:

Deity: Enduro Is Going Downhill
from deity on Vimeo.

| 21:55 sobota, 22 marca 2014 | linkuj @Paweł - jeżdżę jak w każdy czwartek przy dobrej pogodzie :).

@Piotrek - jeśli chcesz mieć najlepszą jakość i wysokie rozdzielczości i kasa nie gra roli to bierz GoPro, najlepiej 3 black edition. CamOne w 1080p (max dla tej kamerki) - bardzo szumi, widać to wyraźnie przy oglądaniu komputerze, po kompresji do youtube już mniej. Podobno optymalnie dla tej kamerki jest nagrywać w 720p ale to będę testował w najbliższych dniach. Bardzo mi się podoba w tej kamerce, że jest bardzo mała i że ma wbudowany wyświetlacz LCD na którym wbrew pozorom widać wystarczająco dużo (Gopro2 nie ma wbudowanego). Jestem pod dużym wrażeniem tego jak fajnie to jest zrobione i jak działa - ale niestety muszę przyznać, że Gopro2 ma jednak czystszy obraz, przynajmniej w 1080p.
Za 2-3 tygodnie napiszę na BS parę słów o tej kamerze, będę się starał też wrzucać jakieś produkcje :).
pr0zak
| 18:41 sobota, 22 marca 2014 | linkuj Fajnie bedzie zobaczyc i poczytac co sadzisz o tej kamerce, tez bede kupowal raczej gopro ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
| 08:39 piątek, 21 marca 2014 | linkuj Gość był na rowerze i nic nie mówił :(

A co do filmików, to znawcy podkarpackiego MTB będą usatysfakcjonowani. Wiele jest bowiem tras, których cudze oko nie widziało;)