Złote Maliny

Wtorek, 25 marca 2014 · dodano: 25.03.2014 | Komentarze 2

Przejrzałem wszystko co nakręciłem kamerką w sobotę i zmuszony jestem samemu sobie przyznać Złote Maliny we wszystkich możliwych kategoriach. Nie nadaje się to do niczego, no chyba, że do filmu pt "Dzień z życia Mostka Eastona i jego przyjaciela Kenda Nevegela". To właśnie widać na wszystkich filmikach, czasem jeszcze siodełko, jak jechałem po czymś stromym. Szkoda, bo jestem pozytywnie zaskoczony jakością nagrań - na pewno nie jest to najlepsza kamerka na rynku ale do moich zastosowań w zupełności wystarczy. Wiele rzeczy można by w tym sprzęcie oraz mocowaniach poprawić (może kiedyś skrobnę krótką recenzję) ale jak za tę kasę - jest naprawdę ok. Szerokokątny obiektyw wypłaszcza ale nie jest tak źle:
Ściana na Chełmie
Ściana na Chełmie © tmxs

Dziś mi się nie chciało iść jeździć, bo już się oczesałem w tym roku tych nocnych asfaltów, a pogoda też się pogorszyła. Mimo wszystko coś tam pojeździłem, właśnie po to, żeby pobawić się kamerką i wyczaić najlepsze ustawienia dla różnego typu mocowań - także następnym razem będzie lepiej.

| 22:35 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Mocowanie do kasku jest w zestawie, też je testowałem (także kiedyś na Gopro) i całkiem spoko opcja ale trochę wysoko, nie zawsze widać po czym się jedzie. Dla mnie jednak najlepsze mocowania to dobrze ustawiona ''klata'' i ewentualnie bok kasku. Bok kasku lepiej sprawdza się przy kamerach o innym kształcie - jak Contour/Sony Action Cam/Drift HD, ale Gorpo czy CamOne też się da tak zamocować.
azbest87
| 21:20 wtorek, 25 marca 2014 | linkuj Znajomy swego czasu nagrywał kamerką z kasku i całkiem całkiem to powychodziło (jak na amatorskie nagranie) zwłaszcza jak ktoś jeszcze jechał przed nim.