Misiowo

Poniedziałek, 19 maja 2014 · dodano: 19.05.2014 | Komentarze 6

Do Rebike na prostowanie tarczy i podcentrowanie koła.
Przeczytałem dziś na dobrapogoda24.pl, że w Polsce żyje około 100 niedźwiedzi, z czego 80 ... na Podkapraciu :D. (Pozostałe 20 w Tatrach). Gdzież by było misiom lepiej niż w województwie o najniższym wspłóczynniku urbanizacji (41,56%.) To też pokazuje, jakie wspaniałe, dzikie połacie terenu tu mamy. Spotkanie ziomów na ternie nadleśnictwa Cisna:

Kopalnia piachu w Czarnej sędziszowskiej
Jakiś problem panowie??

Zdjęcie pochodzi z profilu nadleśnictwa na Fejsbuku a zrobione zostało przez fotopułapkę na dziczym nęcisku. No więc drogie misie - do NIEzobaczenia na szlaku :D.

| 22:01 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Tomek, polecam dietę 10tys kalorii i żaden Ci nie podskoczy :P
W sumie ja bardziej boję się wilków, bo to takie psy, tyle że gryzą w grupach i nie szczekają na ostrzeżenie...
Tobol23
| 20:37 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Jacek jak Cię kiedyś spotkam bez ręki to będzie oznaczało, że to jednak nie był przebrany leśniczy tylko prawdziwy misiek :P i już rozumiem czego Seba na niektórych fotach rower nad sobą trzyma - bo mu misie zdjęcia robią :P
| 20:16 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Eee tam nie ma co uciekać, spoko podejść i przywitać misia ;)) w 99% będzie to przebrany leśniczy-szpieg;))
| 20:10 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Eee tam nie ma co uciekać, spoko podejść i przywitać misia ;)) w 99% będzie to przebrany leśniczy-szpieg;))
| 20:02 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Z tym uciekaniem w dól to podobno mit :). Ja czytałem, że trzeba się spokojnie wycofywać, a jak szarżuje to starać się wyglądać na większego niż jest się w rzeczywistości - np unieść rower nad głowę :D. Podobno nie atakują większych od siebie :D. Wilki to ogólnie raczej nie atakują człowieka, musiały by być bardzo wygłodzone. Prawdopodobieństwo bycia zaatakowanym przez niedźwiedzia jest w granicach prawdopodobieństwa bycia trafionym przez piorun, więc nie ma co popadać w paranoje :D.
Tobol23
| 19:32 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj W razie czego dobra rada - przed misiem uciekamy w dół, bo przednie kończyny ma krótsze co go spowolni, czyli szukasz najstromszej ściany i jazda. Z wilkami to mniej ciekawie polecam się pomodlić :P.