Rower:

Okoliczne miejscówy

Wtorek, 3 czerwca 2014 · dodano: 03.06.2014 | Komentarze 5

Jako, że w sobotnia jazda była wybitnie lajtowa, miałem okazję pobawić się różnymi uchwytami do kamery. Wiecznie brakuje mi czasu, żeby testować różne ustawiania, także, to było ciekawe doświadczenie i wartościowa lekcja. Nazbierało się tego tyle, że nawet skleciłem na prędce agro edit w stylu country, superprodukcję z rekordowym budżetem w wysokości 2 kawałków aromatycznej kiełbasy:

Na odmulenie po tym polecam naprawdę dobry edit: Kurt Sorge - Going Hoff. Widzę, że Sorge przerzucił się na 2pólkę na przedzie i teraz jego rower wygląda paździeżowo :).

| 14:11 poniedziałek, 9 czerwca 2014 | linkuj Ja kleiłem takie proste filmiki programem AVS video editor. Program banalny w obsłudze i ma ciekawe przydatne narzędzia, oraz wbudowane encodery. Niestety shareware, ale... ;)
| 20:06 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj Dzięki, to w sumie jeden wielki test tej mojej nieszczęsnej kamerki - chyba w końcu, po wielu próbach, udaje mi się w miarę ogarnąć tego "pogromcę" Gopro :). Ja używam iMovie ale jest to program dostępny tylko dla Mac-a. Pod Windows bawiłem się trochę Sony Vegas-em ale do takich editów robionych w 15 minut to myślę, że wystarczy zwykły, darmowy Windows Live Movie Maker, który o ile się nie mylę jest w każdym Windowsie, przynajmniej od wersji 7.
| 19:55 środa, 4 czerwca 2014 | linkuj Dobry filmik:)jakiego używasz programu żeby go "sklecić" w całość?
| 21:23 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj No szkoda ... trasa w sam raz na przełaja, poza tym Paweł miał by się z kim ścigać :D.
Mic
| 21:19 wtorek, 3 czerwca 2014 | linkuj szkoda że nie pojechałem... myślałem że to bardziej asfaltami bedzie