Jutube to zło

Poniedziałek, 30 czerwca 2014 · dodano: 30.06.2014 | Komentarze 2

Niestety nie uda mi się sklecić filmiku z sobotnich Bieszczadów. Przez większość czasu w kamerze majtał mi się pasek od plecaka. Szkoda. Zrobiłem za to edit z Bieszczadów wtorkowych :). Miałem tego nie robić ale w sumie zawsze to jakaś pamiątka i będzie co oglądać do treningów w długie zimowe wieczory.

Jak ktoś chce lepszej jakości to zapraszam na mój kanał na Vimeo - w HD o wiele mniej masakruje jakość niż śmierdzący youtube! Przerzucił bym się całkiem na Vimeo ale też ma swoje wady - limity oraz brak możliwości odtwarzania klipów w HD przy osadzeniu na stronie zewnętrznej (np na bikestats.pl).

| 21:29 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Ostatnio właśnie kręcę z kiery ale w sobotę chciałem dla odmiany zrobić z klaty i schrzaniłem :). Przy filmowaniu trzeba bardzo się pilnować, czy wszystko jest mocno podokręcane, pod właściwym kątem, czy obiektyw nie jest brudny i czy nic go nie przesłania. Jak na razie najlepiej sprawdza się właśnie filmowanie z kiery bo najłatwiej wtedy wszystko ogarnąć - dlatego, chociaż najbardziej mi się podobają ujęcia z klaty to chyba zostanę przy kierownicy.
| 19:44 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Fajny, fajny...może lepiej kamerę zamocuj na kiere czy to też nie jest dobre rozwiązanie?ja kiedyś robiłem próbę z go pro na kasku ale porażka wychodzi...muszę kupić uprząż na klatę:)