Błoto i kamienie

Poniedziałek, 28 lipca 2014 · dodano: 28.07.2014 | Komentarze 5

Czyli edit z Świętokrzyskich. Gopro to jednak umie robić kamery sportowe - youtube wszsystko zochydzi ale na moim dysku plik z editem ma mega jakość - widać każdy kamień. Jedyne co zauważyłem to, że tryb SuperView sprawdza się z klaty ale z np z kierownicy wygląda już dziwnie, nienaturalnie - chyba lepiej w tym przypadku nagrywać w zwykłym 1080p.

LINK NA VIMEO - CIUT LEPSZA JAKOŚĆ

Oczywiście w obu przypadkach polecam włączyć HD.

| 21:12 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj :D postaram się o więcej tego typu produkcji.
wilczek127
| 19:15 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj Oby więcej filmów było:)
19Piotras85
| 15:24 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj Dobrze w chuj! ;)
| 13:59 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj Oby w najbliższą sobotę było lepiej :). Co do filmiku to jeszcze czekam na jeden mały przegub, który polepszy trochę kąty filmowania z klaty.
| 13:32 wtorek, 29 lipca 2014 | linkuj Niezłą kąpiel mieliście;))Film jak dla mnie rewelka:))