Tak jakoś zwyczajnie

Czwartek, 11 września 2014 · dodano: 11.09.2014 | Komentarze 4

Jak zwykle dopadł mnie pourlopowy kryzys i nie chce mi się jeździć w nocy. Ta przerwa trwała jednak zbyt długo więc dziś wyskoczyłem trochę rozprostować nogi.

Stworzyłem w bólach kolejny edit, tym razem z jazdy po Górach Iwielskich. Specjalnie dla miłośników fabuły w tym odcinku w roli głównej wystąpiły wiatraki, a w rolach drugoplanowych: Mietek na Ursusie i Waldek na Simsonku ;).

| 17:45 piątek, 12 września 2014 | linkuj Tak, wszystkie ujęcia leśne są z Grodziska, więc z miejscówy z Enduro me. Można konkretnie się rozpędzić i wjechać pod dość stromą górkę. Ja dawałem po hamplach, bo prędkość jest tak duża, że jak bym poleciał to nie wiem gdzie bym wylądował :).
wilczek127
| 16:34 piątek, 12 września 2014 | linkuj 0:45 to tam Brian latał w Enduro me?
| 07:32 piątek, 12 września 2014 | linkuj Franz Mauer zagrła we wszystkich moich edytach :)

Robię szybkie edyty bo nie chcę zamulać moich nielicznych widzów :).
Tobol23
| 22:01 czwartek, 11 września 2014 | linkuj No Panie widzę, że warun miałeś świetny i fajne singielki się przewijają. Obsada edita wyborowa, a w roli głównej oczywiście nie kto inny jak Franz Maurer :) Dobrze się oglądało, trzyma w napięciu, ale zanim fabuła się rozwinęła to filmik się skończył :P