Janush me!

Wtorek, 23 września 2014 · dodano: 23.09.2014 | Komentarze 9

Ale dziś przejechałem. Nie chce mi się jeździć rowerem w taką pogodę. Nie jestem ENDURO! Jestem Janushem :).
Dak sklecił edit z włóczęgi po Cergowej, czyli górce znanej z Enduro Me. Jakość nagrania i umiejętności reżysersko-realizatorskie Pawła to naprawdę pierwsza klasa. Wiem co mówię, bo w życiu obejrzałem już z milion takich filmików. Ten jak na testowy edit wyszło obiecująco. Na nagraniu jednak wszystko wygląda dużo bardziej płasko i wolniej niż się wydaje na żywo. Następnym razem trzeba jednak dołożyć więcej prędkości (czyli pewnie zwiększyć liczbę powtórek danego odcinka) i będzie dobrze. Oto i nasze Janush Me:

Dodatkowo Paweł użył tych ujęć (w lekkim sloł mo) w swoim drugim filmiku o Beskidzie Niskim, też świetnie zrobione i polecam obejrzeć. Tak w ogóle to chciałbym mieć Cergową pod domem :).

| 21:27 środa, 24 września 2014 | linkuj Heh, gdybym jeździł jak Sam Hill to bym teraz przygotowywał się do Rempejdża, a nie siedział całymi dniami w biurze :).
| 19:47 środa, 24 września 2014 | linkuj Cergowa to wyjątkowa góra. Prawdziwa świątynia MTB. :)
sebol
| 18:17 środa, 24 września 2014 | linkuj ciekawe..czy będzie mi dane wreszcie wbić się na szlak w stronę Cergowej. W tym roku będzie chyba trudno, ale pokazaliście że górka posiada fajne odcinki.
| 14:54 środa, 24 września 2014 | linkuj @kundello21 Ja nie jestem Januszem, tylko Janushem. To jest stan umysłu ;)

@lenek1971 Kamerką sportową, a przynajmniej z takim obiektywem jak GoPro, takiego filmu się nie nakręci. Trzeba mieć cięższy sprzęt + kilka obiektywów.
lenek1971
| 14:05 środa, 24 września 2014 | linkuj Fajny ten filmik :) Muszę się dużo uczyć albo mam nie taki sprzęt ;)
| 10:42 środa, 24 września 2014 | linkuj Nie jesteś Januszem, bo nie masz krzywgo nosa ;)
Znam jednego Janusza i ma o dziwo prosty... możliwe że nie Janusz.
Paweł powinien robic jakieś flmy promujące Podkarpacie jako miejsce na MTB.
| 07:40 środa, 24 września 2014 | linkuj Nom, materiału pewnie trzeba by sporo. Taka robota to mało jazdy, a dużo zabawy. Montaż to już w ogóle inna sprawa. Ale zajawka jest ...
Tobol23
| 22:12 wtorek, 23 września 2014 | linkuj Chapeau bas !!! Trzeba mieć jednak zmysł, żeby wybrać ciekawe ujęcia i wszystko poskładać w spójną całość. Jedynie można się czuć zawiedzionym tym, że edit taki krótki. Zadowoliłoby mnie co najmniej 10 minut, i bez skojarzeń, bo mowa oczywiście o produkcji "Janush me". :P Na taki metraż potrzeba by było pewnie kilka godzin materiału i mnóstwo czasu na montaż, ale nie znam się, tylko domniemam.