Janusze dirtu

Środa, 19 listopada 2014 · dodano: 19.11.2014 | Komentarze 0

Od jutra śnieg, więc wybraliśmy się dziś z Pawłem pompować RAP na pumptracku w Siedliskach. Dzięki wpisowi Wilczka wiedziałem już jak tam trafić. Nie znam się na tym ale obiekt robi wrażenie. Na początku byłem tu zagubiony jak dziecko we mgle - nie wiedziałem gdzie jechać, w którą stronę itp. Po paru kółkach już było wiadomo co i jak to zaczęliśmy kaleczyć te linie jak opętani. Pewnie dużo fajniej jeździło by się tu w dzień, a tak to z latarką na kierze miałem problem ze składaniem się w bandy bo nie widziałem gdzie jadę. Było śmiesznie i januszowo, zmyliśmy się jak zaczęło padać. Taka jazda daje w kość. Gdybym miał coś takiego pod blokiem to może bym się w końcu nauczył trochę jeździć na rowerze. Miejscówa ma jedną wadę: strasznie tam śmierdzi - chyba jest oczyszczalnia ścieków albo kurza ferma gdzieś niedaleko.

W niedzielę obejrzałem ostatni odcinek hbo "Watahy" - tak jak się spodziewałem, finał sezonu był ... najgorszy. Fabularnie kompletna dolina. Jedno mi się w tym wszystkim podoba: sposób ukazania Bieszczadów. Gdy się dowiedziałem, że hbo będzie kręcić serial, którego akcja dzieje się w tych górach to spodziewałem się jakiegoś sielankowego badziewia w stylu Domu nad Rozlewiskiem. Tymczasem "watahowe" Biesy są miejscem ponurym, dzikim i mrocznym, ociekającym krwią i ciężkimi alkoholami. Znając trochę historię rejonu ja właśnie tak odbieram klimat tych gór  i to nawet siedząc w pogodny dzień na połoninie.