Pedałuj albo marźnij

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 30.11.2014 | Komentarze 4

Oględziny wycieku oleju z amora w Force sprawiły, że postanowiłem kolejny raz już nie kusić losu i pojechać na jakąś szosę. Szkoda, bo lubię mtb po takiej zamarźlinie. Z wiatrem jechało się w miarę dobrze, natomiast powrót pod lodowaty wiatr to już była katorga. Mtb po lesie to pewnie bym się spocił, a tak to jedynie zmarzłem.

Tak po cichu, jakoś bez rozgłosu odbyła się impreza Red Bull Hardline. Szkoda, bo trasa na, której się ścigano była naprawdę ostra :). Fajne zawody, przypomniały mi się początki mojej mtb zajawki, gdy jarałem się zawodami Red Bull Psychosis. A oto i cały HARDLINE w wykonaniu jego twórcy, Dana Anthertona.

| 19:10 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj Super zawody, dziwie się, że tak słabo nagłośnione. Psychosis też było dobre . Hardline Przylasek? Jeździł bym :).
wilczek127
| 19:04 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj Hardline jest mega:) Zawodnicy DH zrobili swoje zawody bo te na pucharze świata są za łatwe i chcieli pokazać że da się zrobić coś lepszego, świry:D Coś kiedyś pisałem o nowej trasie na Przylasku, biorę się do roboty w przyszłym roku. Hardline Przylasek:D
| 08:45 poniedziałek, 1 grudnia 2014 | linkuj Co do krytyki ESPEDE to muszę szczerze przyznać, że wczoraj po 50 km, czułem każdy pin na pedale niczym sopel lodu wbijający się w moją stopę :D. No ale to pewnie i tak lepsze niż karanie się przypinaniem buta do pedała ;)
| 21:26 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj He he szosa teraz to zmarzlina w lesie przynajmniej mniej wieje ;))ekstra film i ta jazda ciężko zrozumieć jak można tak jeździć ale widać można;)oby śnieg szybko spadł będzie zabawa;)) aaa jeszcze dla Ciebie "krytyka"-spd w zimie to dodatkowe mrożenie stopy od bloku;)))