Propsuję co następuje

Wtorek, 2 grudnia 2014 · dodano: 02.12.2014 | Komentarze 1

Dziś to w porównaniu z niedzielą to była temperatura wiosenna. Jechało mi się przyjemnie, jak bym miał coś sensownego do picia to jeszcze ze 20 km bym dokręcił. Ogólnie to nocna szosa, nie ma o czym pisać więc pozwolę sobie przypropsować kilka ciekawych "dzieł" jakie ostatnio wygrzebałem.

Geoff Gulevich wydaje się być spoko ziomem oszalałym na punkcie mtb oraz ciężkich alkoholi. Taki styl zapewnia mu rzesze fanek. Gdyby nie fakt, że dobrze jeździ na rowerze to powiedział bym że to janusz taki jak ja. Ostatnio odwiedził Czechy co zaowocowało naprawdę przyjemnym alko-rowerowym editem. Rzadko oglądam produkcje dłuższe niż 3 minuty ale tym razem naprawdę warto.

Kolejny edit z PL ale jest o nim teraz głośno w światowym internecie. Co prawda fulfejs i 2półka ale gość ma skila więc promuję. Przy tej glebie na końcu trochę się połamał, oby szybko wrócił bo jak dla mnie to gość ma potencjał na rempejdża.

No i na koniec Paweł, czyli towarzysz niedoli na wielu wyrpach. Ostatnio zwiedzał z buta Bieszczady i przekonał się, że miraże i fatamorgany występują nie tylko na pustyni ale także w podkarpackich górach. Jako, że umie robić zdjęcia to te cuda odpowiednio udokumentował. Propsuję tego janusza zanim stanie się sławny, obwiesi się złotem i każe do siebie mówić Mr. Joseph.