Kańczuga

Sobota, 6 grudnia 2014 · dodano: 06.12.2014 | Komentarze 4

Dziś był naprawdę dobry warun do MTB - być może ostatni w tym roku. Niestety Fox w Forcu nadal nie naprawiony, także pozostała mi dziś jedynie szosa. Razem z Pawłem wybraliśmy się dziś do Kańczugi na jakiegoś fastfooda. Jazda po zapomnianych asfaltach czasem przypominała krioterapię. Widoków nie usiadczyliśmy ze względu na gęstą mgłę. Mimo wszystko dobrze się było trochę poruszać. W gminie Chmielnik wyznaczyli jakieś szlaki rowerowe, mają fajne tablice z mapami i profilami wysokości.

| 16:23 sobota, 13 grudnia 2014 | linkuj Dzisiaj nic, cały dzień miałem robotę :/
| 16:19 sobota, 13 grudnia 2014 | linkuj Ja tam żadnego tempa nia narzucałem :D To Tomek zasuwał, bo ma niezłą strzałę, a ja tam juz jechałem prawie na oparach ;)
Ciekawe co tam dzisiaj jeździłeś...
| 21:02 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj Paweł narzucił takie tempo, że dopiero w domu się zorientowałem, że zmarzłem :).

Łukasz nie pij już i nie udawaj św. Mikołaja, tylko wracaj do zdrowia i bierz się za robotę, bo na wiosnę z tym amortyzatorem nie zdążę :).
Tobol23
| 20:37 sobota, 6 grudnia 2014 | linkuj Dzisiaj było naprawdę mgliście i nieprzyjemnie, mimo to wiedziałem, że nie usiedzisz w domu :). 90 km w takich warunkach to musi być determinacja i zawzięcie. Szacun i pozdrawiam Mikołajkowo! HO HO HO !