Sprawdzić Panów Serwisantów

Wtorek, 23 grudnia 2014 · dodano: 23.12.2014 | Komentarze 0

Wybrałem się potestować trochę rower po serwisie. Do litanii kosztów z ostatniego wpisu doszły wyrobione tuleje dampera. Wycisnąłem co się da z okolicznych krawężników i schodów - prawdziwy hardkor zajrzał mi w oczy nie raz, hehe ;). Co prawda trudno się ostatecznie wypowiedzieć po tak lichym dystansie ale REBIKE.PL wykonał chyba kawał dobrej roboty. Znowu mam nowy rower. Przypuszczalnie wraz z wymianą łożysk w piaście zniknął dziwny luz boczny, praca Reverba podręcznikowa, a amora to czysta poezja. Jestem gotowy na nowy sezon chociaż stary się jeszcze nie skończył. Wiosno przybywaj! Jedziemy na wyrypę!

W końcu znalazłem chwilę czasu by obejrzeć "RISE OF ENDURO". Za słowem na "E" nie przepadam, gdyż jak wiedzą prawilni -jako janusz niegodnym go używać ;). Chociaż w filmie nie brakuje katingu wymuskanych, 650tekB po singlach wyśmienitej jakości to jednak więcej gadają niż jeżdżą. Mi się to podoba, bo lubię produkcje, które nie są tylko zlepkiem rowerowych klipów ale też opowiadają jakąś, choćby szczątkową historię. Dlatego dla mnie klasykami są Seasons, Where The Trial Ends, a nie np Not Bad czy Rad Company.