Lekcja bazy

Czwartek, 22 stycznia 2015 · dodano: 22.01.2015 | Komentarze 5

No to dzisiaj Michał pokazał mi jak się prawilnie jeździ bazę hehe. Mało płuc nie wyplułem :). Od jutra ma padać biały syf, więc odpocznę trochę od szosy ale ogólnie styczeń był dobrym miesiącem do jazdy rowerem.

Tymczasem w forcu obciąłem kierę o 2 centymetry z każdej strony. 760mm na pewno są mniej kontrowersyjne ale jednak wygląd już nie ten także czułem żal popełniając tą smutną czynność.

O dwa centy

| 20:17 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Obcinak niby do miedzi a tnie alu jak ta lala :)
| 17:19 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj A ja myslałem, że robiłeś samemu instalacje CO w miedzi :P
| 16:27 niedziela, 25 stycznia 2015 | linkuj Dobra decyzja 760mm ;)muszę się przymierzyć przy najbliższej okazji;)
| 21:35 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Łukasz polecam więcej jazdy na rowerze, mniej fantazji i lotów na BSie :)
Tobol23
| 21:02 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Michał na swoim BS-ie napisał, że było ostro, że na początku on był z przodu, a później Ty. Ponoć naginałeś na stojąco, a on siłą nadrabiał. No i że jesteś Pros-ie :P