FATastycznie

Środa, 4 marca 2015 · dodano: 04.03.2015 | Komentarze 6

Słabo mi się dziś jechało, praktycznie drzemałem. Obudziłem się dopiero pod koniec jak się zrobiło zimno i ślisko. Być może ma to związek z szokiem jakiego doznałem w niedzielę. Otóż Edie Masters w swoim najnowszym wideo wytłumaczył w końcu o co chodzi z tymi fatbajkami. Polecam obejrzeć do końca, to bezapelacyjnie najlepszy edit tego roku. Pokazuje jak wspaniałymi, stylowymi, wszechstronnymi i pełnymi gracji maszynami są FATY. Nareszcie rower stworzony dla mnie. Już zaczynam odkładać pieniądze oszczędzając na jedzeniu i środkach higieny by zakupić najlepszego i najdroższego FATA na rynku. Oczywiście będzie to fatbajk tłentinajner wyposażony w system ESPEDE. Dziękuję Ci przemyśle rowerowy!

| 18:06 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Sprzedam cały majątek!
| 16:55 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Ażeby odłożyć szybciej, to polecam nie robić wykończeniówki :p
| 08:14 piątek, 6 marca 2015 | linkuj Prawdziwa legenda :)
wilczek127
| 19:19 czwartek, 5 marca 2015 | linkuj Edward jest mistrzem!
| 08:27 czwartek, 5 marca 2015 | linkuj Co zrobić - szosowe manto od wujka Janusza samo się nie zapoda :). A co do pogody - jeździłem przy takiej cały styczeń.
Tobol23
| 22:48 środa, 4 marca 2015 | linkuj Zawziąłeś się Panie Marianie :), nawet w taką kaszaniastą pogodę trening musi być :)