Odbyłem jazdę rowerem

Niedziela, 15 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 2

Szosowa jazda i pisanie o tym zaczyna mnie już nudzić z tej okazji przyłączę się do ogólnoświatowego hejtu na fatbajki. 3...2...1... START: dla mnie fatbajk to KARYKATURA roweru. Takie filmy jak ten tylko mnie w tym utwierdzają. Propsy za kiełbasę w edicie ale nawet to w połączeniu w browarem i nagimi, damskimi pośladkami z końcówki nie przekonają mnie, że FATy są fajne. Co ciekawe filmik jest na kanale samego Big-Cola, czyli gościa dotychczas znanego z zajebistych editów z jazdy po pionowych, skalnych ścianach na prawdziwym rowerze.

| 20:39 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj Ja też widziałem to na żywo i jedyne czego doświadczyłem to atak mdłości :). Na filmikach jak goście jeżdżą to wygląda mi to na straszne mękolenie i wydaje się mieć niewiele wspólnego z płynną jazdą. Faktycznie faty przetaczają się płynnie po dosłownie wszystkim hehe. Nie wiem, może zmienił bym zdanie jak bym na tym pojeździł ale mam silne opory używać czegoś co wygląda jak sprzęt z cyrku albo z jakiejś parady dziwaków :).

Jakiekolwiek bym miał o tym zdanie to widać, że FATy się przyjęły w pewnym, raczej wąskim i specyficznym kegu :). Sprzedają się i pewnie przemysł rowerowy stworzył sobie tym nowy segment rynku i zyski na lata. Także co zimę będziemy molestowani coraz bardziej pokracznymi stworkami. Obawiam się, ze dożyje czasów gdy hitem będzie fatbajk na kołach 32 calowych z dwópółką LEFTY na przedzie i napędem elektrycznym.
| 20:08 wtorek, 17 marca 2015 | linkuj Ja kilka dni temu widziałem na żywca fata Speca i muszę stwierdzić że zrobił na mnie pozytywne wrażenie, piękna rama, dobre komponenty no i te koła a właściwie opony które same mowiły - nie ma dla nas przeszkód:D