BIOTOP trójka!

Środa, 18 marca 2015 · dodano: 18.03.2015 | Komentarze 5

Ostateczny tuning forca - regulacja kokpitu, siedzenia, otłuszczenie tarcz i klocków. Krótka jazda testowa - jestem gotowy na nowy sezon.

W sumie to ja nie o tym chciałem. W koncu ukazał się INSIDE the BIOTOP 3 !!!!!!!! Czekałem na ten film i muszę powiedzieć, że się nie zawiodłem. Kawał dobrej jazdy, kawał dobrej roboty filmowej. To wszystko okraszone typowymi biotopowymia akcjami i specyficznym, lekko surrealistycznym poczuciem humoru - kto oglądał części 1 i 2 ten wie o co chodzi. Zero nudy. Naprawdę wysoki poziom. Żeby nie było, że tylko chwalę, to kilka wad:

1. Sekcja z quadem - po trailerze byłem bardzo "na nie". W samym filmie muszę przyznać, że ciekawie to wypadło. Także czepiam się tak bardziej dla zasady hehe. No i jeszcze użyli tu muzy z trailera do "9 knights MTB 2011". Swoją drogą to świetny numer więc jestem wdzięczny za przypomnienie :D.

2. Kawałek Heaven’s Basement pod wdzięcznym tytułem "Heartbreaking Son of a Bitch". Ten numer został użyty już w czeskim edicie Guleviha i w SE2ON 2, dodatkowo mam go na głównej playliście na Spotifaju więc słyszałem go już z 100000 razy. To jedyny moment gdy oglądając film użyłem opcji MUTE. No ale to pewnie boli tylko mnie, poza tym incydentem BIOTOP3 muzycznie jest naprawdę dobry.

3. Jest za krótki :) - jeszcze ze 2 sekcje by się przydały.

Oczywiście krytykowanie używania muzyki z innych editów w moim przypadku to CZYSTEJ MAŚCI HIPOKRYZJA albowiem ja do swoich filmików kradnę muzę od innych pełnymi garściami :D. Różnica poleca na tym, że moich editów i tak nikt nie ogląda :D.

wilczek127
| 17:40 piątek, 20 marca 2015 | linkuj No niestety tak jest, kilka lat temu mistrzem Polski w DH został strażak:)
| 09:10 piątek, 20 marca 2015 | linkuj Wiadomo, że w Stanach mają wszystko lepsze ale tam za tym sportem stoją poważne pieniądze. Może nie takie jak w NBA, NFL czy coś ale jednak w porównaniu do PL realiów są to duże kwoty. Czytałem niedawno fajny artykuł nt tego ile zarabiają freeriderzy. Nie znam gości z Biotop ale oni pewnie lecą głównie na zajawce.

Co do Pathfindera to po trajlerze to się boję, że będzie filmem o skarpetach ;).
wilczek127
| 21:20 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Hehe jak chcesz :)
W skrócie nuda. Nie podobały mi się przerywniki z bajkami. Jeśli chodzi o samą jazdę to jestem pod wrażeniem jak chłopaki dają radę, jednak montaż jakiś taki nijaki. Film jest dobry ale po zapowiedziach, premierach w kinach itp spodziewałem się wielkiego bum a tu tylko mała eksplozja. Druga część bardziej mi się podobała chodź i ona nie jest w mojej czołówce filmowej. Unlimited 3 pozostaje jedynym dłuższym polskim filmem który jest moim ulubieńcem. Może za dużo naoglądałem się Edwardów, Silivi, Costala itp. i podobają mi się wygłupy, próby samobójcze, i mega skill a też mam za duże wymagania i nie doceniam miejscowych chłopaków. Jednak jak już o czymś trąbią to niech to będzie dobre. Dla mnie jedyną nadzieją zostaje Pathfinder chodź czuję nudę, obym się mylił.
Na wakacjach to będzie czymś innym jarać, a propo tego już w połowie kwietnia Lourdes!
| 20:43 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Michał, nie krępuj się. Chętni poznam inny punkt widzenia :). Zdaje sobie sprawę, że ten film się nie spodoba każdemu, ze względu na to co się dzieje pomiędzy kolejnymi sekcjami. We wcześniejszych częściach te ich dziwne akcje mnie irytowały ale teraz jakoś wyłożone na to miałem bo po 1 i 2 wiedziałem czego się spodziewać. Jeśli SMB będzie to recenzować tak długo jak SEZON2 to przeczytasz to na wakacjach :D.
wilczek127
| 20:27 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj To ja się wolę na temat Biotopu 3 nie wypowiadać bo już nigdy ze mną nie będziesz chciał jeździć:D Czekam na recenzje na SMB a poza tym na dniach pojawi się kolejny polski film.