Koncert życzeń

Czwartek, 7 maja 2015 · dodano: 07.05.2015 | Komentarze 5

No i cały środowy wieczór spędziłem na ogarnianiu roweru. Nienawidzę tego. Oczywiście nie pomogło, pewnie trzeba by kolejny raz wymienić osłony łożysk. Jak się kiedyś wkurzę, to zespawam wahacz :D.  Czas powoli rozglądać się za nowym rowerem. Niestety mam masę pilniejszych wydatków ale może uda się coś ogarnąć końcem tego roku lub początkiem nowego. Może wcześniej ale to musiała by się trafić mega okazja, bo teraz rowery są najdroższe. Zacząłem internetowe poszukiwania, bo szczerze mówiąc nie byłem na bieżąco z tym całym cyrkiem zwanym „przemysłem rowerowym”. Moje wymagania:

1. Chcę oczywiście rower „all-mountain” ale jeszcze nie zdecydowałem czy ma być bardziej „all” (140mm skoku), czy „mountain” (160mm skoku, bardziej płaski kąt głowki ramy i stroma podsiodłówka)
2. Koła 650b
3. Napęd 2x10, korci mnie 1x11 ale chyba jeszcze nie dorosłem
4. Reverb - bez komentarza
5. Uginacze najlepiej od Rox Shoxa, na przedzie chcę nowego Pike’a na tyle Monarcha, raczej te bardziej dopakowane wersje
6. Najnowszy system ESPEDE ..... hehe

Puściłem wodze fantazji. Wyobraziłem sobie, że kasa nie gra roli. W takim przypadku pewnie wybrał coś z tej piątki:

1. Giant Reign 27.5 LTD - rower w idealnej konfiguracji wg powyższych wymagań. Trudno mi znaleźć jakieś minusy tego roweru. Wolny na szosie? kogo to obchodzi. Nie wiem tylko czy nie jest zbyt "enduro" jak na mnie. Nie godzien jestem :).
2. Giant Trance 27.5 - seryjnie chyba nie ma tego roweru na Pike-u więc trzeba by składać ewentualnie postawić na Foxa. Ogólnie tańszy od Regina. Geo bardziej jak Force.
3. Canyon Strive AL 6.0 - podobny do Reigna LTD ale na lepszym osprzęcie i ciut tańszy (katalogowo). Jedyny problem to fakt, że ciężko go by było obejrzeć przed zakupem w Rzeszowie.
4. Rose Uncle Jimbo - o marce Rose Bikes dowiedziałem się niedawno, mają fajny internetowy kreator konfiguracji roweru. Niestety sprzedają tylko internetowo, więc znowu był by kłopot z obejrzeniem u mnie w mieście.
5. Rose Granite Chief - jak wyżej ale mniejszy skoki mniej "enduro" geometria.

Inne interesujące: Norco Range, Romet Tool, Kross Moon, Focus Sam, Radon Slide.

Jak ktoś ma jakieś sugestie lub rady to chętnie wysłucham :).

| 15:27 niedziela, 10 maja 2015 | linkuj Dzięki za rady, yeti i ibis odpadają z wiadomych względów, nukeproof zbyt egzotyczny, co do reszty to przemyślę :D.
Mic
| 21:00 piątek, 8 maja 2015 | linkuj jeśli Krosa to wiesz ;)
wilczek127
| 20:00 piątek, 8 maja 2015 | linkuj Pierdol biedę kup sobie Yeti SB6 CARBON za 55 000zł albo Ibisa Hd3:D A tak na serio to Kross w stosunku cena -jakość wypada bardzo dobrze i jeszcze często widziałem go w dobrych cenach. O Treka możesz też popytać w NSB. Możesz być też jak Andrzej i jeździć na yt-industries. Chodż w sumie jak byś sobie kupił nukeproofa to bym wołam do ciebie Sam:) No i też masz wybór 140/150 czy 160. Na częste wyjazdy w góry ta druga opcja będzie super ale z kolei na nasze rzeszowskie ścieżki szybka 140 była by idealna na enduro:)
| 14:37 piątek, 8 maja 2015 | linkuj No i wiedziałem, że ktoś coś podpowie. Cube nie brałem dotąd pod uwagę, a całkiem fajny rower. Santą bym nie pogardził ale to pewnie bym musiał kupić cos z drugiej ręki.
| 12:44 piątek, 8 maja 2015 | linkuj Ech można pomarzyć :D Polecam jeszcze Cube Stereo 140 HPA 27.5 fajnie wyposażony i dobra cena. Nie będę sobą gdybym nie wspomniał o Sancie - Bronson albo Heckler, oba 27.5 :D