Podjazdy: 93 m

Testy błotno-deszczowe

Poniedziałek, 13 lipca 2015 · dodano: 13.07.2015 | Komentarze 6

Zmieniłem jednak mostek z 70mm na 50mm i jest lepiej. Dodatkowo na przód założyłem tarczę pływającą Could. To koniec zmian na jakiś czas. Nic tylko jeździć bo ten rower to jest banger.

| 08:23 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj No do skakania to najlepsza konfiguracja.
| 07:31 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Wczoraj pogadałem z gościem na Fullu - enduraku (26''), na temat kierownic i mówił, że poniżej 800mm nie schodzi :D Mostek miał max 40mm a może i krótszy. Facet niski i mizernej postury (bez urazy oczywiście) ale co śmigał na hopkach to mi szczena opadła :D.
| 13:45 środa, 15 lipca 2015 | linkuj Ja bym dał szansę 70/720mm.

A co do Santy to na 2015 wszystkie rowery o skoku większym niż 120 cali mają już kiery 760 i krótsze mostki :).
| 13:30 środa, 15 lipca 2015 | linkuj Wezmę szerzej, poniewiera mi się gdzieś 720mm kiera to spróbuję, choć taka konfiguracja 90/660 nawet mi pasi i jakoś się kręci. Spróbowałbym jakieś 680-700mm kiera, mostka wolę nie skracać bo potem na kiepach koło drze dęba:D Seryjnie miałem 90/720mm, myślałem wtedy że w Sancie wiedzą co wkładają:)
| 08:07 środa, 15 lipca 2015 | linkuj No podjazdy faktycznie trochę ciężej, zwłaszcza te strome ale i tak lepiej niż w Forcu. Co do zwrotności to tu dużą rolę gra baza kół, która w transie jest aż 10 centów dłuższa niż w forcu. Zmienia to trochę styl jazdy i aż prosi się o krótszy mostek (szczerze pisząc to myślałem nawet o 40 mm ;D).

90mm/660mm to taka konfiguracja rowerów XC z zeszłego dzisięciolecia :). Polecam spróbować krócej/szerzej. Ale jeśli bierzesz szerszą rurkę to mostek też powinieneś skrócić - inaczej będzie niewygodnie.
| 19:56 wtorek, 14 lipca 2015 | linkuj Krótko, może być ciężko z podjazdami, manewr na pewno lepszy i w zakrętach będziesz sie składał jak scyzoryk ;)) Ja mam w Świętym 90 i kierę 660, jakoś ostatnio wąska mi się wydaje ;)).