Blackriver

Niedziela, 12 czerwca 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 3

Dziś z Sebkiem poszwędaliśmy się trochę po Czarnorzekach i okolicach rezerwatu Prządki. Szukałem segmentu "1st Balckriver". Najpierw trochę błądziliśmy zwiedzając okoliczne jary, potem znaleźliśmy coś, myślałem, że to to i zaczęliśmy to katować. Było fajnie ale otem okazało się, że to jednak inny segment. Chcieliśmy jeszcze zrobić czarny do zamku, na którym dobrze bawiłem się 2 lata temu ale dziś było tam stanowczo za dużo ludzi, podobnie jak w rezerwacie. Może kilometrów nie natłukliśmy ale to dobra miejscówa jak się ma ograniczony czas na jazdę. Tam jest wszystko - nachylenie i korzenno-kamienne fakersony. Zjazdy może krótkie ale nie pogardził bym nimi jak bym miał to pod domem.

MUZYKSS
| 14:29 środa, 15 czerwca 2016 | linkuj Łukasz taki jest, myślisz że czego ma buty czyste jak nami jedzie? Bo przed wyjazdem daje nam po jednym, siadamy i pucujemy na błysk.
| 20:54 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Chwała albo maliny ;)
| 07:55 poniedziałek, 13 czerwca 2016 | linkuj Prządki rządzą :) Brakuje takich segmentów bliżej, te korzenne zjazdy i leśne kamulce dają popalić. Ja do tej pory nie mogę dojść do siebie po jeździe z Łukaszem, który na zjazdach pociskał jak rakieta :D.