I'm a traveller, I'm gonna follow the sun

Środa, 21 grudnia 2016 · dodano: 21.12.2016 | Komentarze 5

Za mną kolejny, bliski kontakt z polską służbą zdrowia. Zdecydowanie najgorsza impreza na jakiej w życiu byłem. Nie ma takiej ilości alkoholu, która pozwoliła by zapomnieć. No ale tym razem bark zrobiony, tak, że "będzie pan zadowolony". Jak dotąd - na to wygląda. Jeszcze parę miesięcy muszę uważać, ale wygląda na to, że kończę temat totalnego regresu formy fizycznej i psychicznej. Ciężko jeździło mi się w tym roku, sięgnąłem dna nie jeden raz. Czas się odbudować. Szczerze piszą co to chciałem już rzucić to fpisdu. No ale przecież jest jeszcze tyle szlaków do zjechania. Tyle ciekawych miejsc do odwiedzenia. Tyle głupich tekstów do napisania, sprzętu do przetestowania. Tylu dobrych chłopaków z którymi trzeba się napić. No więc zebrałem się w końcu na rower, choć jakoś mnie specjalnie nie ciągnęło. Godzina spokojnej jazdy przy temperaturze -1 stopień, bez wiatru. Zmarzłem. Zdziadziałem totalnie a może to kalesony mi się sprały.

sebol
| 17:13 piątek, 23 grudnia 2016 | linkuj nie ma lekko zima. Polecam produkty Rogelli korzystam z ocieplaczy i rękawiczek i jestem zadowolony
| 23:20 czwartek, 22 grudnia 2016 | linkuj Cos takiego wlasnie mam, ale chyba z czasem to sie robi coraz bardziej zimnoprzepuszczalne. Dla mnie wszystko co obcisłe to kslesony :D
Mic
| 22:15 czwartek, 22 grudnia 2016 | linkuj polecam spodenki termoaktywne i ocieplane nogawki. Na to wystarczą już lekkie (wiosenne) galoty
| 11:21 czwartek, 22 grudnia 2016 | linkuj coś trzeba pod spodenki założyć :D
| 09:37 czwartek, 22 grudnia 2016 | linkuj He he he :))Tak trzymać! Wyrzuć kalesony, nie ma to jak wolność w interesie ;D.