Cośtamcość

Sobota, 4 lutego 2017 · dodano: 04.02.2017 | Komentarze 4

Pomyśleć, że jeszcze nawet do wczoraj niektóre portale pogodowe twierdziły, że dziś będzie u nas 7 stopni na plusie :D. Miło, że udało mi się coś więcej dziś pokręcić chociaż fajnie było tylko chwilami. Pojechał bym może i coś więcej ale nowe rękawiczki nie zdały egzaminu. Od wtorku wraca zima. Z poczucia blendu beznadziejności i bezsilności wrzucam zdjęcie roweru.

| 09:37 wtorek, 7 lutego 2017 | linkuj Słabo się ten sezon zaczyna, niestety.
sebol
| 20:36 poniedziałek, 6 lutego 2017 | linkuj niestety musimy chyba obóz przygotowawczy zorganizować na wyspach kanaryjskich bo w Polsce na razie można zrobić formę pracując przy nieodśnieżaniu chodników
| 08:05 niedziela, 5 lutego 2017 | linkuj No ciężko było, ale jeżdżenie i picie traktuję bardzo poważnie, wręcz rytualnie więc staram się nie łączyc tych 2 rzeczy :)
| 20:47 sobota, 4 lutego 2017 | linkuj A w bidonie pewnie jakiś elixir na rozgrzewkę :p bo inaczej się nie da kręcić :D