Gravel

Sobota, 25 listopada 2017 · dodano: 27.11.2017 | Komentarze 3

Dzisiaj dzięki uprzejmości wielce szanownego kolegi Pawła miałem okazję testować taką oto eksluzywną kulmagę:

Jest to tak zwany gravel. Taki dziwny rower co ma obręcze szerokie prawie jak w moim fulu, mało szosową geometrię ramy, hamulce tarczowe, sztycę regulowaną i.... kierownicę od kularki :D. Maszyna okazała się być bardziej uniwersalna niż mój treking. Po szosie i szutrach idzie jak zły, po leśnych, korzennych drogach też od biedy pojedzie ale ja nie bardzo ogarniałem jak trzymać tą śmieszną kierownicę. Fajny rower do turystyki. Pod siebie jednak wybrał bym krótszą ze 2-3cm ramę i inną zębatkę na przedzie bo na 42/42 to każdy podjazd był siłowym wyzwaniem :D. Kto wie, może kiedyś?

Jakieś tam fotki:

sebol
| 18:09 środa, 29 listopada 2017 | linkuj hehe prawie jak przełaj :)
krzychuprorok
| 10:52 wtorek, 28 listopada 2017 | linkuj No fajne to to, jak jeszcze by zamontował bagażnik pod sakwy, to byłoby cacy.
| 17:51 poniedziałek, 27 listopada 2017 | linkuj Ja się przymierzam do gravela tylko poczekam aż zejdą z ceny bo na razie to ciut za dużo :D. Dobry kompromis na szosę i kawałek terenu ot taka hybryda rowerowa :D.