Powrót czarnego madafaki

Niedziela, 8 kwietnia 2018 · dodano: 08.04.2018 | Komentarze 5

W końcu, po wykonaniu wielu żmudnych czynności w ciemnym, brudnym i zimnym garażu, powrócił do świata żywych mój rower górski - Giant Trance Etanol. Wrócił na czas - za tydzień szlaki powinny być gotowe. W sumie to nic w nim praktycznie przez zimę nie zmieniłem, bo nie czułem takiej potrzeby. Pozbyłem się jedynie wielu naklejek, dzięki czemu nabrał jeszcze bardziej ciemno-mrocznego charakteru. Także jeśli chodzi o dizajn, to podążam przeciwnie do panujących obecnie tryndów w endóro. Dzisiejsza jazda była typowo testowo-regulacyjna. Po tylu kilometrach na trekingu, podjeżdżanie na tym rowerze jest jak KARA ale idzie się przyzwyczaić. Zmęczył mnie dziś ten rower okrutnie. Za to amortyzatory po serwisie pracują wspaniale. Ewidentnie sprzęt nie na moje, okoliczne tereny.Wkrótce dane mu będzie pohasać w swoim naturalnym środowisku. Dziękuję szanownemu koledze Sebastianowi za pomoc przy bardzo wielu tematach.

| 11:01 wtorek, 10 kwietnia 2018 | linkuj A to takie wiesz, do odtłuszczania tarcz :D
| 19:17 poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | linkuj Bestia aż się wyrywa na górskie wyrypa :D. Swoją drogą masz ciekawe zaplecze serwisowe :P
| 12:37 poniedziałek, 9 kwietnia 2018 | linkuj Do mnie też nie przemawia malowanie nowych modeli Gianta. Nie lubię rzucać się w oczy :)

Grigor,
Jak byś kiedyś coś myślał, to polecam właśnie Trance''a - dobra rama w kategoriach koszt/jakość.
HerrSpiegelmann
| 20:25 niedziela, 8 kwietnia 2018 | linkuj Ascetyczna forma, tak powinien wyglądać każdy Trance/Reign a nie jakieś pstrokacizny, które serwuje teraz Giant :)
grigor86
| 18:37 niedziela, 8 kwietnia 2018 | linkuj To jest maszyna. Coś pięknego! Kiedyś jak się dorobię, to złoże sobie coś w ten deseń i będę miał furę tylko do jazdy po prawdziwych górach - może wtedy częściej będę odwiedzał wyżyny :-)