Ostatni taki singiel

Sobota, 12 maja 2018 · dodano: 12.05.2018 | Komentarze 4

Jak się tydzień temu śmigało po Policy, to trudno odnaleźć radość w jeździe po Grochowicznej. Zwłaszcza, że okolica rozjeżdżona czołgami. Może na innym rowerze było by lepiej, bo trancem to męka. Wszystko co tu znałem zostało ZAORANE. Zacząłem więc szukać czegoś czego nie znam. Przypomniałem sobie, że na stravie w okolicy są wyznaczone jakieś uphile przez las, wyglądające na strome, wybrałem się więc to zjechać. Początkowo polną drogą, potem krańcem pola i nagle hyc do lasu na piękny, bardzo szybki i kręty singielek. Brak tu może elementów enduro ale trzeba docenić takie zjazdy w obliczu tego co się wyprawia w okolicznych lasach. Ten zjazd i kilka sekund tańca na ścianie na Przedmieściu Czudeckim uratowały tę smutną wycieczkę. Są tam założone segmenty uphilowe: Piekielna Góra i Pomnik Walki i Męczeństwa - Babica, ja wrzuciłem swój, zjazdowy: Ostatni taki singiel. Polecam korzystać, bo pewnie i to dojadą. Jeśli ktoś zna w tej okolicy coś lepszego - dajcie znać.

| 20:32 czwartek, 7 czerwca 2018 | linkuj No też mnie zaskoczyło, że w tej okolicy jest jeszcze coś takiego. Zamierzam obejrzeć cały ten lasek bo na mapie to jest jedno z bardziej nachylonych zboczy w okolicy. Przy okazji - gratuluję KOMa :).
wilczek127
| 20:19 czwartek, 7 czerwca 2018 | linkuj Odwiedziłem dziś ten zjazd i naprawdę było warto :) Mega przyjemny odcinek i ja bym go pod enduro jak najbardziej podpisał :) W sumie zjazd wytyczony przez gości na motorach, coraz więcej ścieżek przestaje istnieć w porównaniu do tego co jeździłem dawniej.
| 07:54 wtorek, 15 maja 2018 | linkuj Polecam. Naprawdę warto.
azbest87
| 21:02 poniedziałek, 14 maja 2018 | linkuj To ja też muszę się wybrać obadać ten singielek:)