Kolejna ofiara RODO

Wtorek, 29 maja 2018 · dodano: 29.05.2018 | Komentarze 2

Odbyłem dziś jedną z najlepszych lokalnych przejażdżek w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy, a cholerna Strava tego nie strakowała bo po 2 km wyświetliła komunikat o nowych warunkach przechowywania danych i zastopowała mi nagrywanie :D. Co za porażka :D. Generlanie to jeździłem sobie dziś pętelkę, której kulminacją jest zjazd po ściance na Przedmieściu Czudeckim. Strasznie lubię tę ściankę, bo jak na podrzeszowskie warunki jest dość długa i można na niej poćwiczyć kontrolę nad rowerem na sypkiej, śliskiej stromiźnie, gdzie blokowanie kół kończy się glebą. Fajne jest to, że ściana ma wiele wariantów, więc szybko mi się nie znudzi. Pamiętam jak parę lat temu opisywałem na blogu jak podczas pierwszego zjazdu z niej spadłem. To czego wtedy nie napisałem, to że uderzyłem klatką piersiową w tył siodełka, tak aż wyrwało druty :D. Powrót do domu całą drogę na stojąco to nic. Najgorzej, że przez 2 miesiące nie mogłem spać na prawym boku i się śmiać bo bolały mnie żebra. Koszty MTB melandżu. Tak mnie naszło na wspominki ....