Slajs of Cypel's paj

Niedziela, 5 maja 2019 · dodano: 06.05.2019 | Komentarze 2

Aura była wyjątkowo obrzydliwa, długo walczyłem ze sobą ale postanowiłem jednak wypocić z siebie 2 dni intensywnego grilowania. Rower po ostatnim tripe w sądecki umył się wybitnie łatwo, trzeba było więc go trochę pobrudzić. Pozatym w końcu nadarzyła się okazja na test przeciwdeszczowej kurtki, którą w ciągu 4 lat od zakupu użyłem jak dotąd chyba tylko raz. Posiadanie dobrej miejscówki ma to do siebie, że można ją nękać w każdych warunkach pogodowych. Kręcenie kółek na Cyplu Bandytów to zawsze jest dobra zabawa.

Warun dla koneserów
Zza kiery

Muszę jednak przyznać, że taka jazda ma coś w sobie. Ten dźwięk błota mielonego przez koła, prędkości na zjazdach dużo mniejsze niż po suchym, ciągły brak przyczepności i łapanie jej na bocznych klockach opony. Plusem padającego deszczu było to, że błoto prawie nie zaklejało kół. Tak się wkręciłem, że nie mogłem przestać nawet jak deszcz z ledwie mżawki przeszedł w dość konkretny opad. Jeździłem do czasu aż przemokły mi gacie. Jak by było kilka stopni więcej to pewnie jeździł bym dalej, ale było 6 stopni, więc dałem sobie na wstrzymanie. Warto było się wybrać na rower, zamiast 3 dzień pod rząd palić grila i się naoliwiać.

Szejp
Rozjeździło się
Po robocie

Najgorsze co można zrobić z tym błotem to pozwolić mu wyschnąć. Po powrocie do domu, 5 minut ze szlauchem załatwiło sprawę.