Po okolicy

Niedziela, 12 lutego 2012 · dodano: 12.02.2012 | Komentarze 2

Po rodzinnym popołudniu postanowiłem trochę się przewietrzyć i pocieszyć nową oponą. Niestety po przejechaniu 4km poczułem znaczne luzy na korbie. Dolny link zawieszenia się odkręcił - zdarza się. Dokręcenie zajmuje 5 sekund, jeśli ma się klucz. Kto mnie zna to wie, że w 99% wycieczek mam ze sobą plecak z masą narzędzi - no ale dziś niestety był ten 1% - nie wziąłem plecaka, nie zamierzałem jechać więcej niż 30-40km a pleacak jednak w zimie trochę krępuje ruchy. Nie chcialem ryzykować uszkodzenia łożysk, więc wróciłem powoli do domu. Więcej było zbierania się, a po wszystkim czyszczenia roweru, niż samej jazdy ale trudno. Ani się nie zgrzałem, ani nie zmarzłem - przynajmniej zgłodniałem.

| 12:14 wtorek, 14 lutego 2012 | linkuj Oj trzeba :) mam nadzieję Pawle, że otoczysz go troskliwą opieką, dogadamy się ;)
| 12:06 wtorek, 14 lutego 2012 | linkuj Po zimie trzeba będzie zrobić serwisik zawiechy i ją jakoś zabezpieczyć z głową:)