Kopalina zwana Żarnową

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 1

Kopalinę miałem jak dotąd okazję odwiedzić jedynie nocą. Niewielka górka, niedaleko, ciekawe widoki - widać z niej Rzeszów, widać z niej Strzyżów. Niektórzy tu mnie straszyli, że w terenie błoto i że się pobrudzę :) ale naprawdę błoto jest tylko miejscami. Sam jestem zaskoczony jak wiele asfaltu mi się udało objechać suchymi ścieżkami albo poprostu jadąc lasem. Dużo śniegu byo jedynie pod sam koniec, na podjeździe pod stację meteo:
Podjazd pod stację meteo © tmxs

Ale po tym śniegu dało się całkiem miło jechać. Słońce świeciło, nawet się trochę opaliłem, nieprzyzowicie ciepło jak natę porę roku ale bardzo wiało.

Stacje meteo na Kopalinie © tmxs

Warunki były tak przyjemne, że zamiast zjeżdzać asfaltem do Niebylca jak to pierwotnie miałem w planach postanowiłem przedzierać się terenem do Baryczki. Hmm... i to była bardzo dobra decyzja :). Karkołomne zjazdy dzikimi polnymi drogami dały trochę popracować zawieszeniu i hamulcom. W pewnym momencie się zgubiłem, wjechałem w jakiś jar, niosłem rower na plecach żeby z niego wyjść, przedzieralem się przez krzakim złapałem nawet snejka, o dziwo w przednie koło. Chyba od jesieni zeszłego roku nie miałem wycieczki w takim stylu. Było super, brakowało mi tego. Powrót przez Solankę, Lubenię, Zarzecze, Boguchwałę.
W nadchodzącym tygodniu w końcu będę miał sprawny aparat fotograficzny więc przestanę zamulać fotkami z telefonu.