Dzikom na spotkanie

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 0

Ustawiłem się z Dakiem na 18:30. Paweł chciał dziś pokręcić na luzie bo wczoraj masakrował trasę Cyklokarpat. Ruszyliśmy w kierunku Grochowicznej. Ja miałem dziś cały dzień jakąś zamułę i tak po drodze zmoczyłem całą rękawiczkę wodą z bukłaka, to jeszcze mało nie przywitałem się z rowem przy zjeździe z Grochowicznej bo obejrzałem się za siebie :). Z Grochowicznej przejechaliśmy lasem do Niechobrza Górnego i potem koło Krzyża Milenijnego przejechaliśmy do Woli Zgłobeńskiej. Plan był taki, żeby zrobić polną trasę w odwrotnym kierunku niż w zeszłym tygodniu jechałem z Kundelo. Oznaczało to przejazd obok miejsca gdzie w zeszły czwartek spotkaliśmy gromadę dzików :), tylko, że tym razem było pod górę. Młodych odyńców dziś na szczęście nie było, mimo tego cała droga pod górę zeszła nam na rozkminach typu jak załatwić dzika, jak załatwić zająca, jak załatwić niedźwiedzia :). jak by się ktoś kiedyś wybierał na tę trasę to jednak polecam kierunek Bzianka->Wola Zgłobeńska bo jest więcej zjazdu. W odwrotnym kierunku najciekawsze jest ostatnie 300m zjazdu do Bzianki, bo ktoś wyrzucił tam na drogę wielkie asfaltowe głazy i jadąc w nosy pełna parą z góry można się mocno zdziwić :) (swoją drogą - kto poza nami by tam się pchał po zmroku). Wielkim plusem tej trasy jest to, że bardzo szybko wysycha po opadach :).
Pod sam koniec jazdy aku od lampki znacznie osłabł i z 750 lumenów zrobiło się jakieś 300 więc już nie było tej prędkości na zjazdach :). Najważniejsze, że po całym dniu w pracy po takiej jeździe człowiek znowu czuje, że żyje.