Cyklokarpaty Rzeszów

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 2

Cyklokarpaty oglądałem jako widz. Jako, że nie płaciłem kasy to o organizacji się
nie będę wypowiadał natomiast same zawody z perspektywy widza-laika mi się podobały (z tego co zaobserwowałem to postronnym ludziom także).

Kolejki po numerki © tmxs

Miałem trochę mało czasu i nie mogłem dotrzeć z aparatem we wszystkie punkty jakie
planowałem ale pstryknąłem znajomym parę fotek. Momentami była niezła walka, słychać też było niewybredne docinki pomiędzy zawodnikami różnych teamów :).
Robiłem zdjęcia na końcowym odcinku podjazdu pod Łany, na podjeździe do asfaltu w Chmielniku, przy wodopoju przed zjazdem do Cierpisza i na Magdalence.

Pierwszy bajker © tmxs

Walka © tmxs

Wodopój przed zjazdem do Cierpisza © tmxs

Magdalenka © tmxs

Podziwiam wszystkich, którzy startowali, ze szczególnym uwzględnieniem moich kumpli
- nie znam wyników ale naprawdę mocno to wyglądało, to zaszczyt mieć takich koksów
wśród znajomych na BS i do wspólnych wypadów, jest się od kogo uczyć :).

Jak się patrzy na czołówkę albo na wymiatających kumpli to jest motywacja,
żeby nad sobą pracować, a ja zamierzam tak robić, zwłaszcza chciałbym lepiej
podjeżdżać. Zacznę od zrzucenia pare kg bo dziś sobie uświadomiłem, że razem z
rowerem ważę 100 kg :D. Nic dziwnego, że jarzmo w Reverbie trzeszczy :).

Z tego co słyszałem już po imprezie to na trasie działy się dziwne rzeczy, jestem bardzo ciekawy innych relacji z zawodów.

| 12:24 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj No właśnie żałowałem, że nie pojechałem chociaż hobby. Będę musiał się poprawić przy następnej okazji, a w między czasie mam zamiar sobie od czasu do czasu objechać traskę mega. Chętnie poczytam relacje z punktu widzenia uczestnika bo nie byłem na mecie ani później na rynku.
gilanel
| 10:56 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Szkoda że nie startowałeś. Pogoda była ładna.
Trasa super (startowałem na Hobby) ale organizacyjnie polegli na całej linii. Dziś dodam do BS własną relację