Test nowych gratów

Środa, 6 czerwca 2012 · dodano: 06.06.2012 | Komentarze 0

Zakupiłem trochę nowych gratów do Forca:
* nowy wkład suportu bo ze starego (już raz resuscytowanego) podczas sobotniej jazdy dochodziły dźwięki ostatecznej zagłady
* nowe pedały HT AN30A - stare VP-55 po 6000km dostały potwornych luzów, mocno odczuwalnych podczas jazdy. Te pedały to był straszny badziew - słabo uszczelnione i niewygodne w konserwacji - już mając niewielki przebieg wymagały smarowania po praktycznie każdej mokrej jeździe, te luzy mnie już po prostu dobiły i kupiłem nowe kierując się głownie właśnie uszczelnieniem i łatwością konserwacji. Ja wiem, że ja nie jestem najlżejszym jeźdźcem ale ten sprzęt padł zdecydowanie zbyt szybko.

Dziś wybrałem się potestować nowe elementy. To miała być krótka jazda ale nie obyło się bez przygód. Najpierw koło ogródków działkowych przy strzelnicy wpadłem na 2 wyliniałe lisy, które nie chciały przede mną uciekać, wściekłe jakieś czy coś :).
Potem jechałem sobie terenem ciesząc się, że mimo ostatnich opadów nie ma tu jakiegoś syfu a tu przy zjeździe z lasku na Janowym Wzgórzu nadziałem się na glinianą pułapkę :). Zjazd wyglądał na suchy - niestety to była lekko wilgotna gęsta glina. Opony momentalnie się owinęły do rozmiaru 3.0 i zatrzymałem się na zjeździe bez użycia hamulców. Ze 20 minut czyściłem opony z tego barachua! :). Potem na myjni nie bardzo mogłem to domyć, teraz czekam aż rower wyschnie i reszta szitu odpadnie :).

Sprzęt spisuje się na razie ok - w końcu nie czuję falowania pod stopami podczas jazdy. Jako, że jestem sprzętową ladacznicą i lubię oglądać u innych na blogach fotki nowego sprzętu, to wrzucam swoje: