Mroczna strona Grochowicznej

Czwartek, 21 czerwca 2012 · dodano: 21.06.2012 | Komentarze 0

Rano serwis roweru w rebike-u, a po pracy o 19 wyruszyłem w teren dotrzeć nowe klocki. Przez Racławówkę do Niechobrza asfaltem i dalej czerwonym szlakiem na krzyż. Po drodze spotykam Pr0zaka. Po krótkiej rozmowie jadę dalej i docieram na Krzyż Milenijny. Tu krótki postój i ruszam w kierunku Grochowicznej. Moim celem było sprawdzenie ścieżek, którymi dawno nie jeździłem i może znalezienie czegoś nowego. Znaleźć nowych miejsc mi się nie udało, bo gdzie tylko w jakąś nową ścieżkę wjechałem to za paręset metrów trafiałem na jar. Ruszyłem w kierunku szutru do Lutoryża ale trochę inaczej niż zazwyczaj - dłuższą drogą w doł do strumienia - jechałem tędy tylko raz, w zeszłym roku i wtedy ten zjazd był wypasiony - teraz niestety jest bardzo mocno zniszczony przez ciężki sprzęt, koleiny po 50cm. Dodatkowo w dole, przez strumyk położone są betonowe płyty. Dotarłem do szutru i wyjechałem na górę. Do Lutoryża postanawiam zjechać traską którą podjeżdżałem na nocne ognisko we wrześniu ubiegłego roku, jechałem tamtędy też kiedyś podczas innej nocnej jazdy ale zawsze pod górę. W dół to jest jednak chyba najlepsza droga zjazdowa z Grochowicznej :). Na początek znowu koleiny ale po przejechaniu przez polankę dalej w dół krętym, szybkim, naszpikowanym korzeniami singielkiem - na bank wrócę tam jeszcze nieraz. Trzeba się cieszyć Grochowiczną póki można bo wg planów najprawdopodobniej poleci tamtędy droga ekspresowa s19 :/. Patrząc na stan budowy autostrad to nieprędko ale pewnie kiedyś te tereny zmienią się nie do poznania.

Plan budowy S19

Powrót przez Boguchwałę i Racławówkę.