Plac zabaw

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 0

Niektórzy mają swój skejtpark bez rampy, inni matę lub boisko, a jak chcę się wyszumieć to biorę rower i jadę do pobliskiego lasku. W niewielkim zagajniku na zboczu pagórka w pobliżu Bzianki ktoś sobie wyjeździł bardzo fajną sieć singli.

Singiel © tmxs

Oprócz sieci singli są tam hopki, bandy (niestety dość zniszczone), niewielkie dropy, sekcje korzenne, zwalone drzewa, trochę pracy z maczetą i można by nawet zrobić mini ściankę.

Jest też trochę korzeni © tmxs

Single łączą się w sieć, jazda jest ciągła, można zjeżdżać i podjeżdżać na wiele sposobów. Jak nie mam zajawki jechać gdzieś dalej to jadę właśnie tam, żadnego zwiedzania - czysta frajda z jazdy. Dziś też trochę pośmigałem, nastoletni dirtowcy mieli tam trening na swoich klekotach :).

Po paru rundkach pojechałem jeszcze terenem na Trzcianę i zaliczyłem bardzo przyjemny polny zjazd do Błędowej Zgłobeńskiej. Ostatnio jak jechałem tam w nocy to o mało nie miałem kolizji najpierw z sarną a potem z zającem, tym razem dotarłem tam za dnia więc było bez przygód za to na pełnej mocy.
Nie miałem ochoty jechać asfaltem przez całą Nosówkę więc odpaliłem TrekBuddy i znalazłem bardzo przyjemny objazd terenem wzdłuż rzeki. Powrót terenem przez Zielone Wzgórze i Słoneczny Stok.