Idzie jesień

Wtorek, 11 września 2012 · dodano: 12.09.2012 | Komentarze 0

W dalszym ciągu nie mam czasu na jazdę. Dziś się wyrwałem na chwilę. Miałem naprawdę dużo siły i ochoty na jazdę ale jakoś brakowało pomysłu na trasę. Ostatecznie pojechałem na wzgórza w okolicy Świlczy. Kolejny raz się przekonuję, że samotna jazda nocą w ternie to raczej kiepski pomysł więc od następnego tygodnia jeżdżę albo z ekipą albo w ogóle :).

Gość jest niesamowity:

Dodatkowo jeszcze polecam serie RedBulla o rodzeństwie Atherton-ów:

Gee - wiadomo, chyba każdy o nim słyszał - absolutna światowa czołówka DH, Rachel również ale w odmianie kobiecej :). Dan do czasu poważnej kontuzji w 2010 roku zaliczał się do grona najlepszych zawodników 4X, aktualnie po rekonwalescencji jeździ w zawodach enduro. Śledziłem ich poczynania od czasu sławnego "The Atherton Project" a teraz kibicuje im jeszcze bardziej bo od tego roku jeżdżą dla GT :). W tej chwili na stronie dostępne są trailer oraz 1 filmik - głownie o Rachel, kolejne filmiki powinny się ukazać niedługo. Polecam.