Sezon się zaczyna

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 26.09.2012 | Komentarze 2

Na długo-palcowe rękawiczki i zaparowane okulary :). Razem z Łukaszem i Michałem wybraliśmy się na nocną jazdę. Zakupiłem niedrogą latarkę na diodzie CREE Q5 500lm i jako latarka wspierająca mojego SolarForce 700lm po 2 stronie kierownicy sprawdza się nawet dobrze - jedzie się jeszcze bezpieczniej, zmieniłem trochę kąty i nawet dobrze mi doświetla na zakrętach. Zwiedziliśmy szutry między Nosówką a Wolą Zgłobeńską, Wielki Las i zjechaliśmy 4km drogą polną w dół do Czudca. Nieźle było. Powrót przez Niechobrz, Mogielnicę, Boguchwałę. Wróciłem do domu konkretnie zmęczony.

Rzadko wrzucam na bloga filmiki z fulfejsami i dwópółkami ale ten gość umie jeździź no i ma fajny rower (GT Fury ;)):

| 09:09 środa, 26 września 2012 | linkuj Zapraszam. Ja też często wpadam do ciebie :)
azbest87
| 08:58 środa, 26 września 2012 | linkuj Wysyłam zaproszenie do znajomych, bo nie raz zaglądam na twojego bloga, a tak to chociaż będę miał łatwy dostęp do najnowszych wpisów:)