Listopadowe mtb

Sobota, 10 listopada 2012 · dodano: 11.11.2012 | Komentarze 1

Słabo coś mi się jeździ ostatnio. W formie to ja nie bylem nigdy ale teraz jestem od tego stanu bardzo bardzo daleko. Zamulam. Wyciągnąłem dziś na wyrype 3 chłopa (Michała, Pawła i Łukasza) i tak im zamulałem przez kilkadziesiąt km. Dobrze, że choć pogoda była całkiem przyjemna jak na ten znienawidzony miesiąc. Zwiedziliśmy Grochowiczną, Kopalinę, Sołonkę itp, oczywiście jadąc głównie terenem.

Goście kampią na Kopalinie © tmxs

Ja dziś jakoś bez mocy i ochoty do rowerowych zabaw. A jak patrzę jak taki Michał czy Paweł pokonują podjazdy to się czuję przy nich taki malutki. Podobno, żeby robić postępy to trzeba jeździć z lepszymi od siebie - no więc może w przyszłości to zaoowocuje :).

Widok z Kopaliny w kierunku Rzeszowa © tmxs

Ogólnie to jechałem dziś jak bym chciał to wymęczyć i pójść spać. Raz się zerwałem na leśnym singlu - jechałem pierwszy, wszędzie liście, ścieżkę ledwo widać. W pewnym momencie zauważyłem, że singiel skręca w prawo to i ja chciałem skręcić, ale wyszło trochę zbyt gwałtownie - opona nie dogadała się z liśćmi i miękko na liściach i błocie wylądowałem na prawym boku :D. Co gorsza zaraz za mną jechał Michał i nie miał jak wyhamować więc też się wyłożył - miło z jego strony, mógł po prostu po mnie przejechać :). Dobrze ze Paweł i Łukasz jechali znacznie dalej za nami bo mielibyśmy niezły karambol, a tak to wyszła chyba najmniej bolesna gleba z jaką miałem w życiu (a trochę ich było) :).
Wilczek pokazał nam całkiem miły zjazd z Kopaliny do Baryczki i równie przyjemny podjazd pod Sołonkę. Na torze DH w Babicy mieliśmy okazję zobaczyć jak jakiś młodzian ogarnia tamtejsze, całkiem spore hopki. Wracając przez Grochowiczną na zgubiliśmy na chwilę Łukasza, na szczęście się znalazł. Do domu jakoś się dowlokłem. Oto moi niestrudzeni towarzysze: