PIMP maj suspenszyn!

Czwartek, 22 listopada 2012 · dodano: 22.11.2012 | Komentarze 2

Udało się. Rozkręcenie, smarowanie, założenie oringów, dokręcenie kluczem dynamometrycznym i zawiecha już działa jak nowa. Dziś miałem wolny dzień więc chciałem coś pojeździć. Planowałem dalszy wypad na północ ale jak wyjechałem z domu zaczęło kropić więc pojechałem sobie pośmigać po singalch 'placu zabaw', żeby w razie dramatu zawrócić. Deszcz siąpił, a jak dojechałem do lasu to rozpadało się na dobre. Mimo wszystko nie rezygnowałem i zrobiłem parę kółek, przejechałem co lepsze. Zrezygnowałem jak zaczęło mi się lać z daszku kasku. Do domu wróciłem konkretnie przemoczony ale zadowolony z działania zawieszenia.

Pojawił się 2 odcinek filmowej mini serii "Four by Three" o rodzeństwie Anthertonów. Na ten odcinek czekałem najbardziej bo jest o Danie Anthertonie, który aktualnie jeździ na GT Sanction, rowerze bardzo podobnym do mojego w zawodach enduro. Dan opowiada o powrocie po ciężkiej kontuzji i podjęciu decyzji o startach w formule enduro (wcześniej jeździł bmx, dh, 4x). Decyzja chyba była słuszna biorąc pod uwagę, że bardzo dobrze sobie radził w serii zawodów Superenduro. Filmik trochę długi (10 minut) ale polecam obejrzeć zwłaszcza tym, którzy jeszcze nigdy nie widzieli relacji z wyścigu Mega Avalanche lub podobnego.