Zima to strata czasu i pieniędzy

Wtorek, 2 kwietnia 2013 · dodano: 03.04.2013 | Komentarze 4

Jak wspaniale nam obrodziło tym zimowym 'dobrem' w tym roku. Wielbiciele zimy pewnie są teraz w stanie permanentnej ekstazy, ja się do tego grona nie zaliczam więc jestem w stanie czegoś zupełnie odwrotnego, również permanentnie. Najgorsze jest to, że nie wiadomo kiedy to g*wno się w końcu skończy i człowiek zacznie normalnie żyć.
Nie jestem fanem statystyk ale lubię się ścigać z samym sobą i niestety muszę napisać, ze Tmx 2013 dostaje w tej chwili ciężkie baty od Tmx 2012 - w zeszłym roku o tej porze mialem przejechane ponad 800km, w tej chwili mam ... szkoda pisać :).
Młodzież w Stanach ma fajnie mogą sobie pojechać na obóz do bikeparku i poćwiczyć pod okiem takich asów jak Mark Hunter czy Thomas Vanderham:

| 10:52 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Ja ciągle mam nadzieję, że to jeszcze kwestia max 2 tygodni i będzie już normalnie, że w weekend majowy już ruszę w teren, co prawda z przednim błotnikiem ale jednak. Niestety taką nadzieję mam już od miesiąca :).
Petroslavrz
| 10:19 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Śnieg owszem topnieje, lecz to bez znaczenia gdyż ciągle go dosypuje.
Czas się zatrzymał w grudniu.

Nie ma co się denerwować, zwyczajnie trzeba narty zakupić i na długi weekend przygotowywać trasę narciarską :)
| 08:53 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Heh, dokładnie :). Ja też ma już rower gotowy tylko czekam na pogodę.
GbassSC
| 08:51 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Też mam dość tego białego syfu. Fura stoi gotowa do jazdy, a tu śnieg do kolan dzisiaj i nadal sypie!