Dobra jazda

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 6

Dziś jechałem z Pawłem i Łukaszem, więc rano musiałem wziąć podwójną dawkę koksu :). Kolejny raz zapowiadali deszcz na weekend i kolejny raz go przesunęli, także trzeba było iść na rower. Wybór padł na jedną z talii tras, które ostatnio sobie z nadmiaru wolnego czasu narysowałem.
Ruszyliśmy standardowo przez Słoneczny Stok do Bzianki a tam:
Stado kóz © tmxs

Oraz jurni kawalerowie ;) hehe © tmxs

Jechaliśmy przez Trzcianę, Iwierzyce, a także kompletnie jeszcze przeze mnie nie zbadane tereny koło Zagorzyc. Dobrze się tam jeździ - drogi polne, szutry ale było też trochę przedzierania się przez las. Przez wzgórze Kamieniec (sporo wzgórz o takiej nazwie w okolicy Rzeszowa) dotarliśmy do granic Strzyżowsko-Czarnożeckiego parku krajobrazowego.

Gdzieś w okolicach Czarnożecko-Strzyżowskiego Parku Krajobrazowego © tmxs

Dalej w stronę Strzyżowa ale po paru km odbiliśmy do Pstrągowej, jakąś mało używaną polną drogą.

Okolice Pstrągowej © tmxs

Z Pstrągowej podjechaliśmy w rejony Wielkiego Lasu, przy okazji znajdując jakiś bardzo stromy singiel - w okolicach pstrągowskiej szkoły. Objechaliśmy Wielki Las i przez pola w okolicach Będzienicy, Woli Zgłobeńskiej i Nosówki wróciliśmy do Rzeszowa. Warto wspomnieć, że w Będzienicy okoliczni mieszkańcy wydreptali sobie całkiem fajną sieć polno-leśnych singli :).

Morza rzepaku © tmxs

Nie spodziewałem się, że z tego wyjdzie taka spoko trasa. Asfaltu były dziś naprawdę minimalne ilości. Chłopakom się trasa (podobno) podobała. Wym razem mapka aż w 95% zgodna ze stanem faktycznym.

| 08:11 środa, 15 maja 2013 | linkuj Spoko Panowie, zapraszam :).

Film jest tutaj (oraz w moim wpisie z wtorku):
| 07:57 środa, 15 maja 2013 | linkuj Ja też się piszę na jazdę - choć teraz kotwica mnie trzyma w Krk ale może jakiś weekend znajde wolny :)
Petroslavrz
| 22:41 wtorek, 14 maja 2013 | linkuj Trzeba wyciąć "/en" z adresu - mapki będą działać. Dawać filma!
Od drugiej połowy czerwca muszę zacząć z Wami jeździć.
| 21:01 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Nosz .....! Cały czas majstrują coś przy tym serwisie, zmieniają domeny itp. Masakra, gdyby nie to, że mam w tym serwisie sporo map i nie mam czasu tego konwertować to już dawno bym się przeniósł na jakąś inną stronę, bo to co robią z bikemap to jakiś żart. Adres już zaktualizowany, powinien działać przynajmniej jakiś czas :).
| 20:55 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Mapki niestety nie działają, bo zmienili bikemap :(
| 18:12 niedziela, 12 maja 2013 | linkuj Wyrypiaszcza wyrypa była:) Gnioto-film właśnie się ładuje.