Kraczkowa

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 0

Ustawka z Dakiem i jazda ternem na Magdalenkę, przez Słocinę jakąś całkiem nową drogą. Dalej zielonym szlakiem do Kraczkowej. Odcinek zielonego szlaku z Magdalenki do Kraczkowej osobiście uważam za jedną z ciekawszych tras mtb w okolicy, szkoda, że tak krótką. W lesie jest kręto i po korzeniach, dodatkowo warto w drugim lasku, w Cierpiszu zboczyć ze szlaku w prawo na szybki singielek. Niestety na wylocie z lasu, przed sadami w Albigowej, woda wymyła dużą dziurę po prawej stronie drogi - spokojnie połknie koło 26", i jest głęboka na dobry metr - o mało w to nie wjechałem :). Z Kraczkowej powrót na Magdalenkę szutrem przez Cierpisz. Na Magdalence spotkaliśmy bajkera Piotrka, który przyłączył się do nas. Powrót już po zmroku, przez mroczne zakamarki Lasu Słocińskiego. Fajna jazda, dużo się działo.
Tak ogólnie to powoli przenoszę moje mapy z bikemap.net na gpsies.com.

Reklama FOX-a, o ile mnie wzrok nie myli, to Tyler McCaul ujeżdża na niej nowego GT Force, masakra: