Popadało

Wtorek, 28 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 0

Popadało, na szczęście nie ma wielkiego błota ale jest mokro i miejscami ślisko.

Myślałem, że w tym temacie pozostanę hipsterem ale ostatecznie uległem modzie na system Strava i jestem pod wielkim wrażeniem tego jak to działa. Trochę się tym pobawię. Z segmentów to w okolicy królują asfaltowe uphile, więc ja poszedłem swoją drogą i dodałem odcinki płaskie/zjazdowe, oczywiście w terenie.

Puszczaj heble #1 - Bzianka Zjazd do Bzianki. Zaczyna się na wzgórzu górującym nad Bzianką, jadąc od strony Trzciany na skrzyżowaniu szutrówek, za słupem wysokiego napięcia w lewo. Większość trasy łagodnie w dół polną drogą, trzeba mocno pedałować, końcówka trochę bardziej stroma, sporo gruzu. Meta przed asfaltem, zaraz po minięciu pierwszego budynku po lewej stronie

Puszczaj heble #2 - Słoneczny Stok, w lewo
Droga polna ze Słonecznego Stoku, zaczyna się tam gdzie kończy się asfalt. Początkowo jakieś 120m płasko, potem w lewo i krótki zjazd do mety - przy ogrodzeniu ogródków działkowych. Co ciekawe, ten segment od razu po utworzeniu 'wpasował się' w czyjąś trasę z kwietnia i od razu zostałem 'pobity' ;). Nic to - często tam jeżdżę, wrócę tam powalczyć gdy będzie bardziej sucho :).

Ogólnie zachęcam lokalnych koksów do miażdżenia mnie :), nic tak nie motywuje progresu jak solidne baty :). Myślę, że to będzie proste - na każdym z tych segmentów trzeba sporo pedałować, więc wygra ten kto ma mocniejszą nogę. Obiecuję, że na każdy pobity rekord prędzej czy później spróbuję jakoś nieudolnie odpowiedzieć :).
Jeśli zabawa mi się nie znudzi, to seria segmentów "Puszczaj heble" będzie miała dalszy ciąg :).