Strzałówka

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 1

Miałem dziś jedynie pół dnia na jazdę, nie chciało mi się trzepać po okolicy więc wsadziłem rower w samochód i pojechałem do Domaradza. Wyjechałem na pobliskie wzgórze, potocznie zwane Strzałówką - sporo terenu do jazdy, dużo leśnych dróg, niestety rządzą klimaty zrywkowo-ścinkowe a więc sporo kolein i błota. Na sam szczyt wzgórza nie wyjechałem, ruszyłem w kierunku Góry Wyspan. Z okolicznych polan roztacza się ładny widok na pobliskie wzgórze - Połom.
Wzgórze Połom © tmxs

Dalej jechałem w kierunku wzgórz o apetycznej nazwie Czosnki, trochę błądząc bo jak to zwykle bywa - mapa sobie a drwale sobie.
Gdzieś na G. Wyspan © tmxs

Chciałem z Czosnków atakować Suchą Górą ale pomyliłem trasę, zjazd mnie poniósł i znalazłem się w Krasnej. Sucha bardzo kusiła swoją bliskością, ruszyłem w kierunku Węglówki na czarny szlak, ale po dojechaniu do wsi doszło do mnie, że się nie wyrobię, więc szutrami wróciłem do Lutczy i stamtąd na parking.
Szkoda, że miałem tak mało czasu bo ochoty do jazdy było sporo, cieszę się, że w końcu przezwyciężyłem lenistwo i ruszyłem się trochę dalej za Rzeszów.