Miejskie kmy

Piątek, 2 sierpnia 2013 · dodano: 02.08.2013 | Komentarze 2

Zdjąłem rower z wieszaka celem nasmarowania łańcucha, patrzę a tam na tylnym kole centra jak w 20letnim makrokeszu! Dramat, strach, przerażenie, myśli o końcu z mtb! A podobno Mavic X719 się nie centrują :D. Na szczęście po pierwszym szoku biorę się w garść i jadę tam gdzie znają się na rzeczy i mają fach w ręku czyli do rebike.pl. Tam dr Paweł stawia diagnozę: złamana szprycha, dokonuje transplantacji uszkodzonego organu oraz centrowania całego układu. Skutek: kółko kręci się znowu jak nowe. Dzięki! Co ciekawe zjeżdżałem wczoraj po kamulach, dołach, korzeniach ale szprycha pękła mi na szutrze między Boguchwałą i Racławówką, podczas powrotu, 5km o domu. Słyszałem jakiś metaliczny trzask w tylnym kole ale zignorowałem to bo myślałem, ze to jakiś kamyk spod opony. Dobrze, że nie jechałem na tym uszkodzonym kole kilkadziesiąt km.

| 05:18 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Też się trochę dziwie. W Rebike powiedzieli mi, że miałem wszystkie szprychy bardzo mocno naciągnięte. Mogę też się mylić co do momentu pęknięcia ale na pewno to się stało w czwartek.
lemur89
| 20:52 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj Hmm...jedna szprycha na tak krótkim odcinku zdołała zrobić center bardzo dobrej obręczy,nie pomyślał bym,ale dobrze to wiedzieć,jakłby pękła hoć jedna to lepiej odrazu wymieniać.