Jazia Góra

Sobota, 12 kwietnia 2014 · dodano: 13.04.2014 | Komentarze 5

Pogoda się upodliła, czasu też nie miałem za wiele - więc ogólnie jakoś tak bez zajawki na dalszą jazdę. Jak tak mam to zawsze jadę na północ od Rzeszowa, żeby na luzie pojeździć po płaskich terenach. Pojechałem najpierw do rezerwatu Bór, głownie po to by testować jak pracuje kamerka mocowana na kierownicy i na kasku. Potem w ramach odkrywania nowych miejsc ruszyłem na Jazią Górę, czyli wzniesienie w okolicy Stobiernej, niedaleko opuszczonej stadniny przy drodze S-19, liczące sobie 250 m.n.p.m :).  Oczywiście miejsce nie posiada kompletnie żadnych walorów turystycznych ale ja tak czasem mam, że znajdę jakiś punkt na mapie to muszę go odwiedzić i ogólnie lubię się szwendać po mrocznych, zapomnianych przez ludzi miejscach :).

Jazia Góra na horyzoncie :)

Zaatakowałem Jazią od złej storny, bo od mokradeł :), więc było trochę paryi i klimaty podobne do pamiętnej dla mnie wyprawy na Julin. Później wskoczyłem już na dobrej jakości leśne drogi. Mocno średni wypad - głownie ze względu na cholerne zimno, cieplej chyba bywało w lutym.

+7km ze środy.

| 06:13 środa, 23 kwietnia 2014 | linkuj Jak widać na zdjęciu - jest hardkorowo :)
sebol
| 19:21 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj ło..a to ciekawe tam takie szczyty koło Stobiernej
| 21:45 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Ostatnio nie gardzę niczym ;)
| 21:35 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj A widzisz, miałem Ci pisać ale myślałem, że wzgardzisz trasą bo na północ :)
| 20:51 poniedziałek, 14 kwietnia 2014 | linkuj Takie wyjazdy do miejsc, gdzie nikt nie chce jechać są pionierskie ;) Też lubię.